Menu Sluiten

U hebt een afspraak gemaakt. Wat nu?

Tijdens het eerste gesprek worden uw klachten in kaart gebracht en wordt eventueel een psychologische diagnose gesteld. Tijdens dit gesprek krijgt u ook informatie over het verdere verloop en worden uw verwachtingen bevraagd. Na dit gesprek kan een behandelplan worden opgemaakt of kan u verwezen worden naar meer gespecialiseerde hulpverlening.

Afspraak annuleren

In het kader van het niet-opdaag-beleid vragen we u om ten minste 24u voor de aanvang van uw consultatie telefonisch te verwittigen indien u niet aanwezig kan zijn. Hoe vroeger u ons laat weten dat u er niet kan zijn, hoe meer u iemand anders de kans geeft om op dat moment een afspraak te maken. Daarnaast heeft u dan zelf ook nog de meeste mogelijkheden om een nieuw moment in te plannen. Bij een eerste laattijdige verwittiging zullen geen kosten worden aangerekend, ongeacht de reden. Vanaf de tweede keer zal de consultatie u aangerekend worden. We beschouwen het maken van een nieuwe afspraak als uw expliciet akkoord met dit niet-opdaag-beleid. 

Wij danken u voor uw begrip!

Tarieven

Consultatie: 75 euro
Huisbezoek: 85 euro

Betalen kan met je mobiele bankapp, Payconiq of contant.